Nu är den här..

... den årliga vinterdeppen. Jag tror att förra året är det enda på 24 år som jag inte haft vinterdepression! Vi väntade på Viggo och fick ett break i och med NY resan så den vintern bara sprang förbi..

Januari är typ världens längsta månad!! Och nu har Viggo vart sjuk i 2 veckor och varit jättemammig och inte velat sova själv. Så jag har under dessa 2 veckor lagt mig 6-7 varje kväll.. Yaaay.. Har typ plöjt igenom 2 säsonger av PLL som jag redan sett snart. Haha.
 
Varje år så känner jag likadant, man har massa inspiration till livet och skyhöga ambitioner men på något sätt så känner man sig så fängslad? Varför? Jag orkar inte med det! Sen i samband med vinterdeppen kommer alltid Cali-abstinensen som också den kommer varje år.. Kollar bilder, planerar en ny resa i mitt huvud och drömmer mig bort till Santa Monica Pier, strosande längs Melrose, shopping på finaste The Grove, åka bil med fönsterna nere, vinden i håret och 96,3 inställd på radion.. För att inte glömma de vackraste solnedgångarna jag någonsin sett.. Haha ååh det är precis som att jag är olyckligt kär, om man nu kan vara kär i en stad. ❤

Har i alla fall 2 resor att se fram emot, en weekend i Stockholm nästa helg och en all inclusive i Grekland i maj. 
Tack gode Gud för det!
Puss 



Kommentarer
Postat av: Anna

Åå finaste jonz.. Vi kämpar!:) tack för senast iaf, men som sagt det här med vad händer med livet.. Jag tror att de finns massor av akter att se framemot och glöm inte vilken fantastisk mamma du är!:) puss

2014-01-24 @ 09:08:52
Postat av: Anna

Wops inte akter utan saker :)

2014-01-24 @ 09:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0