Tisdag

Vilken lång dag det har varit idag...! Viggo har vart grinig till och från hela dagen, och ni som träffat honom vet att det inte hör till vanligheterna! Kanske är det mer tänder på g? Jag kände att jag behövde få slappna av och så jag lämnade Viggo med sin pappa och åkte till stan. Fick då dåligt samvete och kände mig som en smitare. Vi har ju faktiskt världens gladaste och snällaste unge! Allvarligt! Jag tror jag behövde släppa på kontrollen en stund och mitt dåliga samvete botades av lite kvalitetstid med nära och kära. :)

 Idag på eftermiddagen började vi förbereda lite inför renoveringen av trappen som vi börjar med imorgon. Ska bli sååå skönt när det är gjort! 
Viggo ska få hälsa på sin farmor och farfar under tiden vi jobbar så han slipper vara hemma i slipdammet och vi kan vara mer effektiva! Winwin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0