12 september

Så vad är händer i livet just nu? 
Det är väldigt mycket på gång iallafall!! 

Jag jobbar numera varannan helg. Det är så himla roligt!! Älskar verkligen mitt jobb, plus att det är dubbelt så trevligt att komma hem.
Vi smider planer inför framtiden, både på kort och lång sikt. Men det ser ut att bli en tripp till USA igen, vilket passar utmärkt då min längtan efter Kalifornien smugit sig tillbaka efter ett litet uppehåll.. Det bästa av det var att det inte var min idé, utan Alles. 
Min reaktion på det? 
Dansade runt runt i köket och sjöng i 10 min, sen efter det blev det både en mindmap och en lista.. Haha!
 Den resan (när den nu blir av) kommer att planeras i detalj och så tänker jag göra en budget. Allt för att få ut mesta möjliga av resan. Det krävs ju lite mer planering nu när vi inte har gratis boende och en liten medresenär att tänka på! ;)

Ååååååh vad jag vill tillbaka!! Måste se till att denna resa faktiskt blir  av!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0