För mycket vilja, för lite cashflow

Varför ska man begränsas av en sån skitsak som pengar? Det finns såååå mycket man vill göra. Inte bara köpa utan framförallt uppleva! Tycker det är ganska orättvist att pengar ska avgöra vad du kan och inte kan göra i livet. Som tur är så bor jag med ett annat resefreak så vi har det stora intresset tillsammans.
 
Personligen tycker jag att resor är det bästa man kan lägga pengarna på!
Jag älskar allt med det! Researchen man gör innan för att inte missa något, att förväntansfullt sitta på planet, att gå flera mil på en dag i en ny stad och bara upptäcka, prova ny mat, titta på människor osv osv..
 
På ett sätt är det väl bra att pengarna stoppar en lite, det gör ju längtan lite större. För mig är erfarenheter och upplevelser värt mer än alla pengar i hela världen. Meen för att nå dom rikedomarna så krävs det pengar, och så är cirkeln sluten! ;)

 Jag och Maria på Venice Beach 2008. En av mina bästa feelgood bilder från bästa resan. En resa som blev startskottet till hur mitt liv ser ut idag. Så mycket förändrades efter vi kommit hem från L.A.. <3

Kommentarer
Postat av: Kari

Kärlek rakt igenom :)

2013-11-06 @ 17:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0