Slut som artist

Denna helg har varit oslagbar! Midsommar blev lite spontanuppstyrd och jättelyckad! Lördagen blev det sovmorgon och sen fix inför dagens dop resten av kvällen följt av övernattning av min familj. ❤
Idag döptes alltså vår lilla solstråle! Jag är så lycklig! I princip så kom alla som var bjudna! Även långväga vänner! Jag hann få umgås 2 dagar med min fina vän Maria som bara var uppe för helgen. Och de andra som kom hem nu stannar ett tag till så jag kommer hinna träffa dom mer också!
Vi fick så himla fina doppresenter! Alla var verkligen jättefina, och sjukt nog hade ingen lyckats köpa likadant trots att det var 55 gäster (plus några busfrön då)!

Jag är så himla tacksam för alla fina människor runt om kring mig! All min släkt och familj, mina oslagbara vänner och min egen lilla familj.

Alle som i skrivande stund kunde varit min man istället för sambo. Ett överraskningsgiftermål var faktiskt upp på tapeten, men nerverna tog överhand och det fanns inte heller tid att fixa pappersarbetet inför en vigsel! Så småningom blir det väl. :)

Och Viggo... Det är ju helt sjukt vad jag älskar den lilla gladskiten!! Man tror inte att det är möjligt, men för varje dag som går så älskar jag honom ÄNNU mer!! Det finns ingen hejd.. ❤

Nu ska jag joina min lilla familj i drömmarnas land. Och ladda inför nästa kalas på lördag. Då fyller jag nämligen år! ☺


Kommentarer
Postat av: Kari

Tack för en fantastiskt fin dag, Jonna du är underbar och ja ser framemot bröllop :) hihi kramar i massor

2013-06-23 @ 23:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0