För det är ingen vanlig dag...

.. för det är min födelsedag ! 24 år! Kan inte avgöra om det är gammalt eller ungt! Hehe.
Jag fick en superfin klocka av Alle som morgonpresent! ❤ Har vart full rulle sen förra helgen. Det vart nog kanske lite mycket att både ha midsommar hos oss och sen ett dop med typ 50-60 pers under samma helg. Jag har varit helt slut hela veckan. Och det har varit något varje dag! Massa kalas har det också blivit inom dessa 2 veckor.
Idag firar vi mig. Släkten kommer på dagen och vänner på kvällen. Sedan blir det stadsfesten för oss ikväll !
Viggo ska få mysa hos sin mormor och morfar och nån av dom hämtar dit oss sen. Kan inte stå ut med tanken att vakna och han inte är där! Så det blev bäst så. :)
Imorrn är det kalas för vår kusin som fyller 30 barre! Det blir nog sista kalaset på ett tag... Hehe..

Näe nu har jag mycket att stå i!

C U L8er


Kommentarer
Postat av: Kari

Grymt trevligt och en grym gåva av din man:) tack för i helgen och grattis igen:))

2013-06-30 @ 23:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0