Den som väntar på nått gott..

.. får alltid vänta ihjäl sig!!

Jag är så övervänt på att Moa ska komma så jag vet inte vad jag ska göra. Det känns så hemskt att vi träffas så sällan.. Vi båda måste följa våra drömmar men ibland önskar jag att jag kunde låsa in henne hemma i huset så att jag kunde få träffa henne så ofta jag ville.
Jag har bara en syster och vi har alltid haft en jättebra relation. De gånger vi bråkat har det oftast slutat i skratt. Det suger verkligen att vi bor så långt ifrån varandra. På ett sätt känns det sjukt att jag lärt mig leva med att inte ha henne vid min sida för vi har ju vart det hela våra liv! Fram till för något år sen.
För att ta sig igenom varje avsked så måste man intala sig att vi snart får ses igen.
I sommar är hennes längsta vistelse hemma så det känns underbart!

Moa, det finns ingen som du och jag älskar dig min söta lilla syster! Du är bäst! ❤


Kommentarer
Postat av: Kari

Ni är båda så fina:)

2013-06-15 @ 00:20:52
Postat av: Moa

Nu grät jag en skvätt! LOVELOVELOVE<3

2013-06-15 @ 00:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0