Nyårslöfte(n)

Ska försöka att inte låta så destruktiv i detta inlägg. :) 
Julen närmar sig med stormsteg och jag har mer julpepp än vanligt! Får mer och mer för varje år nu. Undra om det är något inbyggt så att traditionen aka föras vidare i generationerna? Hade jag tappat det helt hade jag gått lös på julpynt i affärerna. Men några saker blev det! Mindre juligt än förra året kan det då inte bli eftersom vi inte hade fram en pinal som hör till julen förra året. Vi åkte ju till NYC på annandagen så vi slopade pyntet och det var nog lika bra det! :)

Planena inför nyår är fortfarande lite lösa men det blir lugnt och mysigt iallafall! God mat och trevligt sällskap och vad mer kan man begära?❤ 

Har funderat på vad årets nyårslöfte ska bli. Förra året var det att ta hand om min kropp bättre och hud bättre. Bli bättre med hudcreme och prioritera ansiktsprodukter efter som min hy är väldigt känslig. Speciellt mot kyla! Det löftet tycker jag faktiskt jag hållit ganska bra!
Denna gång är det inte bara ett löfte:

1: Bli bättre på berätta och visa för dina nära och kära hur mycket dom betyder. En dag kan det vara för sent!
2: Odla skinn på näsan, ta mindre skit!
3: Utveckla dig på jobbet och karriärmässigt.

Så egentligen kan man väl säga att det är ett stort löfte; att göra mitt liv ännu bättre och att vara tacksam för det man har. Hade tänkt att införa Thanksgiving hos oss detta år men det var så mycket annat runt i kring. Jag förstår inte varför vi inte har en motsvarande högtid här i Sverige? Nästa år kommer jag planera in en Thanksgivingmiddag ! Så mina vänner skriv upp 27 november i era kalendrar! ;)

Kommentarer
Postat av: KariKari

Klockrent Jonna!:) jag peppar för allt det där! Tycker du har fina nyårslöften och jag tycker också det lät som en god idé, min kalender gillar idén:)

2013-12-17 @ 22:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0